email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Friday 15 July 2011

BERSIH DI AUSTRALIA : MENGAPA TIADA GANGGUAN?

In solidarity with the Bersih 2.0 rally in Kuala Lumpur, Malaysians residing in other parts of the world also organised their own 'Bersih'
THIS PART IS IN MELBOURNE, AUSTRALIA
perhimpunan bersih di Australia yang menuntut kerajaan malaysia sekarang bersihkan politik kotor mendapat sambutan hangat dari warga malaysia dan warga australia sendiri..walaupun perhimpunan bersih ini cuba di gembar gemburkan oleh barisan nasional mengatakat perhimpunan ini haram namun, hasrat untuk kempen bersih ini tetap berjaya...bila penulis melihat semula semua gambar dan video, mengapa ye perhimpunan bersih di negara luar tidak mendapat bantahan kerajaan Australia? adakah sistem pentadbiran mereka lebih baik dari Malaysia? ya, mungkin itulah jawapannya, kerajaan Australia lebih memahami hak asasi rakyat dari kerajaan malaysia sekrang...dah lah politik kotor, polis pun menjadi pak turut kepada mereka, apakan daya, kerja tetap kerja! apa pun ,salute lah kepda rakyat malaysia yang bangun untuk menentang POLITIK KOTOR mereka!
sambutan hangat!
wahhh,...semangat getahskrab@ melihat video ini....
HIDUP BERSIH!! HIDUP BERSIH!! HIDUP BERSIH!!
tetapi yang sedihnya penulis bila terkenagkan rakyat di Malaysia
watch this!!






GETAHSKRAB@ RAKYAT BERJUANG DEMI MENYELAMATKAN BUMI MALAYSIA, TAPI DIBALAS ASAP ! RAKYAT MEMBAWA HATI DAN SEMANGAT JUANG YANG IKHLAS TAPI DIBALAS DENGAN COTA! 

SIAPAKAH YANG MEMULAKAN KEGANASAN??
ADAKAH RAKYAT?? SILA BERI ULASAN ANDA :)

CLICK IKLAN DIBAWAH :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!