email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Wednesday 20 July 2011

First Lady,Kak Rosmah suka buat lawak

hina atau hormat?
Isteri Perdana Menteri, Datin Rosmah yang juga merupakan first lady malaysia dan juga menjadi ikon kepada wanita ISLAM umno di Malaysia menyeru kepada pereka fesyen menghasilkan pakaian yang menutup aurat.


Datin Seri Rosmah Mansor berharap Festival Fesyen Islam (IIF) akan terus menjadi pentas bagi pereka fesyen mempamerkan rekaan mereka selain menggalakkan lebih ramai menghasilkan pakaian yang menutup aurat.

Isteri perdana menteri itu berkata ini akan menggalakkan kelahiran lebih ramai pereka fesyen islamik yang penting dalam memastikan kerancakan industri tersebut.

"Satu masa kelak fesyen islamik juga boleh menjadi ciri kekal semasa minggu fesyen di kota-kota fesyen dunia," katanya pada jamuan tengah hari 'IFF Eastern Treasures', di London pada Jumaat.

Rosmah yang juga penaung IFF berkata fesyen islamik kini menjadi bidang keusahawanan yang menguntungkan.

Walaupun tidak ada data perdagangan rasmi untuk industri fesyen Muslim dunia, unjuran menunjukkan angka yang positif, katanya.

Rosmah berkata bagi membolehkan industri itu berkembang pesat, pertumbuhan dan pembangunan mesti meliputi semua aspek iaitu daripada fesyen mewah kepada yang mampu dimiliki semua.

Katanya beliau teruja mendengar pusat membeli-belah mewah seperti Harrods di London dan Saks di Arab Saudi telah mula menjual pakaian berunsur islamik.

"Ini satu permulaan yang sangat bagus, tetapi menjadi impian saya untuk melihat lebih banyak pusat membeli-belah seperti Bloomingdales, Macy's Debenhams dan lain-lain menawarkan pakaian dan aksesori islamik sebagai sebahagian fesyen arus perdana dunia.

"Pada masa itu barulah kita dapat menyatakan fesyen islamik benar-benar mendapat tempat," katanya. - MKINI

getahskrab@ bila nak menyeru pereka fesyen buat TUDUNG untuk Kak ROSMAH??kami sayangkan BN tapi dah ...errr...kami lebih yakin kepada DSAI untuk memimpin Malaysia..sorry ye be end..

klik iklan dibawah ini :)


BAGI LA PENDAPAT SIKIT PASAI KAK ROSMAH KITA DI BAWAH NI..

6 comments:

  1. jom la paka..i tudung jugak kak rosmah

    ReplyDelete
  2. maaf ye admin, jgn kata nak komen... nak sebut nama rosm.. pun aku loya.

    ReplyDelete
  3. kite ni cerdik, kite akn muntah bile dgr die bercakap, yg peliknye penyokong die ni pun ade yg terdiri dari org yg tahu agame....knapelaa duk sokong lg, dunia akhir zaman cmnilaa....ulama pun terikut2...sebab tu timbul ulama umno, ape yg diorng nak sokong pun kite x tau....mungkin die nak ikut cara kak rosmah kot...

    ReplyDelete
  4. sbnrbye pnyokong RM 2 cme nk kn nme je.....ye la...bangga la dpt jd pengikut.....enth2 dpt jd bini no 2 PM plk nnti.....klu duk kt belakang RM 2 dh tntu pengikut RM pkat tonggeng bontot....

    ReplyDelete
  5. Apelah roti ni...zz..

    ReplyDelete
  6. tak tau nak komen dah... pru13 je jawapannyer,..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!