email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Thursday 14 July 2011

kalimah ALLAH pada hidangan makanan!

kali ini saya sendiri ingin berkongsi kenagan saya apabila nenek sedara saya memasak meggi...


 JITRA 18 jun, Sesungguhnya ALLAH swt itu Maha berkuasa,tiada yang mustahil baginya, dan ALLAH swt sentiasa memberikan tanda -tanda akan kebesarannya~tukanglawan

semasa kejadian, nenek saya memasak megi itu pada jam lebih kurang 4 lebih, time tu waktu asar..semasa masak, azan belum lagi berkumandang...
tetapi semasa tengah memasak itu..azan berkumandang..
selepas siap dimasak, nenek pun menghidangkan hidangan itu kepada rakan2 cucu beliau yang kebetulan baru dua hari balik menunaikan umrah...
dan selepas itu..mereka pun bergambar, alangkah terkejutnya mereka apabila mendapati ada tertera kalimah ALLAH...subhanallah..inilah yang dikatakan kebesaran ALLAH....
semoga kita semua megambil iktibar dari kalimah tersebut! insya-Allah!

kalimah ALLAH



kuning itu (BERSIH)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!