email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Saturday 16 July 2011

SIAPAKAH PM PILIHAN RAKYAT?

Ubah Sekarang , Ubah Malaysia...jadikan negara kita Negara Rakyat Malaysia!!

Kepimpinan Pakatan Rakyat yakin dengan kewibawaan Ketua Umum Keadilan Rakyat : Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menerajui Malaysia, ini bukan kerana DSAI gilakan kuasa tetapi kewibawaan DSAI dan juga kesabaran beliau dalam menjaga hak rakyat membuatkan rakyat semakin celik mata untuk melihat perubahan Malaysia. DSAI tetap bersabar walaupun pelbagai pihak yang tidak bertanggungjawab untuk memfitnah beliau.
Beliau juga tetap bersabar untuk berjumpa rakyat walaupun pelbagai pihak cuba menghalang beliau. Fitnahan terhadap beliau seperti membuatkan rakyat semakin yakin dengan kesabaran beliau. Malah, semakin ramai rakyat Malaysia yang terdiri daripada golongan profesion sudah buka mata untuk berubah demi kerajaan RAKYAT MALAYSIA!
DSAI juga seorang yang kental dan berfikiran jauh dalam menjana ekonomi malaysia demi kebaikan rakyat.



Pelbagai pihak cuba menghalang hasrat DSAI untuk membela rakyat..mengapa takut sangat dgn DSAI?


Begitu juga dengan Ahli Parlimen Sungai Petani yang menegaskan kepada rakyat bahawa kewibawaan DSAI dalam menerajui pentadbiran Malaysia lebih layak dari kepimpinan Najib sekarang.
DSAI seorang yang kuat dalam menghadapi pelbagai tekanan?

Ikuti video tersebut


adakah anda semua setuju dengan DSAI ?

klik iklan dibawah :)

2 comments:

  1. kagum dengan semangat dan ketabahan DSAI menghadapi fitnah di dunia ini. Saya sendiri rasa x dpt nak ikut tahap ketabahan DSAI dan keluarga. Teruskan perjuanganmu DSAI. Kita tahu, anda pemimpin yang sangat memahami kesusahan rakyat berbanding pemimpin BN skg.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!