email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Wednesday 31 August 2011

KEPADA YANG DIPERTUAN AGONG

Kepada: Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong Al-Wathiqu Billah Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni Al-Marhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah, Ketua Agama Islam Malaysia, Tan Sri Ismail Omar (Ketua Polis Negara), Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan Pihak-Pihak yang Berkuasa.

Petisyen ini dibuat adalah bertujuan memohon pihak berkuasa mengambil tindakan undang-undang terhadap Sitt Al-Wuzara serta pihak-pihak yang terlibat. Kami memohon pihak berkuasa agar bertindak dengan segera untuk menjalankan penyiasatan terperinci serta membawa mereka yang bersalah ini ke muka pengadilan atas kesalahan menggunakan internet sebagai medium untuk menghina sesuatu agama iaitu agama islam. Perlakuan tidak bermoral ini jika dibiarkan dikhuatiri akan menimbulkan perselisihan di antara agama-agama lain di Malaysia dan mungkin akan menyebabkan isu perkauman tercetus. Oleh itu, kami rakyat Malaysia sebulat suara meminta pihak berkuasa membawa mereka yang bersalah ini ke muka pengadilan serta diadili dengan hukuman yang difikirkan wajar. Kami percaya dengan tindakan menahan mereka yang bersalah dapt menghentikan kegiatan ini dari berterusan.
Antara laman web yang terlibat adalah : -
http://makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com/https://www.facebook.com/groups/117676498244829/http://twitter.com/#!/sitt_alwuzara3

SILA GUNA NAMA PENUH SEPERTI DIDALAM I.C  DAN GUNAKANLAH EMAIL YG SEBENAR, ALLAH MAHA MENGETAHUI. BERJUANG LAH SECARA IKHLAS DEMI AGAMA.  RAKYAT SINGAPURA, INDONESIA, DAN MANA2 JUGA ANDA BERADA, BOLEH MENYERTAI PETISYEN INI. RIBUAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN =)
 

UNTUK MEMBUAT PETISYEN ITU, SILA KLIK LINK DIBAWAH! SEKIAN TK
http://www.petitionbuzz.com/petitions/makciksittalwuzara  






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!