email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Wednesday 3 August 2011

tudia! gadai habih negara! gila kot!

Kerajaan jenis apakah ini sehingga sesuka hati menggadaikan negara?.jika anda masih mahu menyokong Be-eNd yang diketuai oleh rejim umnapco ini.. pasti anda akan menyesal nanti

Kini warga asing yang mempunyai MyPR merah telah didaftarkan sebagai pengundi baru, dia nampaknya telahpun menjadi warganegara, semua ini adalah angkara kerajaan Be-eNd yang terdesak untuk terus berkuasa sehingga sanggup mengkhianati negara ini , JPN dan SPR telah terbukti bersekongkol, semua ini berlaku dalam masa kurang 4 jam.

Semakan pada sistem pengesahan dalam talian JPN sebanyak dua kali - pada jam 5.48 petang semalam dan 11.30 pagi ini - menunjukkan nama Mismah adalah berstatus PR yang telah mengambil kad MyPRnya (No 640704715238), kad pengenalan bagi PR.



Apabila nombor yang sama dimasukkan ke dalam sistem pengesahan dalam talian SPR, Mismah yang sama adalah pengundi berdaftar yang baru.



Meskipun Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berulang kali menjamin bahawa tiada warga asing dibenar berdaftar sebagai pengundi, sistem pengesahan Jabatan Pendafaran Negara dan SPR menunjukkan sebaliknya.

Mungkin tersedar kesilapan mereka, atau berlaku kelewatan memproses data ,satu lagi semakan dengan sistem JPN pada jam 3 petang ini menunjukkan hasil yang mengejutkan - Mismah telah menjadi warganegara dengan Mykad biru.

Sudah jelas disini, satu perancangan telah dibuat, warga asing akan diberikan kad pengenalan biru supaya layak mengundi, namun adakah ini satu kesilapan bila nama warga asing itu dimasukkan terlebih dahulu sebelum dia mengambil kad pengenalannya.

SPR telah memasukkan nama warga asing sebagai pengundi, matlamatnya untuk memenagkan Umnoapco Barisan nasional dalam PRU13 nanti.

Maka benarlah bahawa semua cerita yang kita dengar sebelum ini bahawa Be-eNd terutama UmnoApco akan bermain taktik kotor untuk terus berkuasa dan cuba merampas kembali negeri yang kini ditadbir pakatan rakyat terutama selangor. jelas Barisan nasional ini pengkhianat negara.

Rakyat harus sebarkan berita ini, kamu puak umno sangat rasis pada bangsa cina dan india, namun kamu halalkan negara ini digadai kepada orang luar, adakah kamu sanggup memberikan negara ini kepada orang luar padahal kaum cina dan india yang lahir disini dan besar di negara ini lah yang sama-sama membangunkan malaysia.

Tolak UMNO .. tolak Barisan nasional. mereka pengkhianat negara. hancur malaysia kerana mereka... selamatkan malaysia sekarang.


@TUKANGLAWAN Minta kita semua jatuhkan BN, kita selamatkan malaysia. ini negara kita.

source :tukang lawan!

3 comments:

  1. kalau betul laa mcm ni..negara malaysia akan musna pada masa akan datang kelak akibat kerjaan sekarang..

    ReplyDelete
  2. Nak menipu aje kerja nya, kuat membohong... PR = Peliwat Rakyat !

    ReplyDelete
  3. nak menipu buat apa la der...klu menipu, kerajaan umno la mnipu sebab tu laman website kerajaan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!