email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Tuesday, 19 July 2011

Najib masuk gereja...sebab apa blogger umno diam?jawapan dia disini ::

 getahskrab@ ni dia gambar Najib ok..bukan gambar Anwar or Nik Aziz! 
   


wow! walaupun aku ni sebenarnya tak suka sangat orang umno ni..tapi aku salute sikit la dengan Najib ni sebab beliau hormat agama orang..bagi aku, ok lah tu beliau pergi melawat, siap bagi hadiah lagi kat ketua Agama Kristian tu..lagipun budaya toleransi yang Najib tunjukkan kat pope ok la kan?? 

kita juga kena la tunjuk baik dengan mereka supaya mereka dapat hidayah!

tapi, yang aku pelik sekarang ni, tak dak la pulak kan orang kristian yang membantah orang islam masuk gereja? tapi tak pe la..aku cuma mendoakan pope tu dapat hidayah! 

tapi yang bestnya aku nak ulas kat sini, macam mana jadi kat politik Malaysia dengan blogger UMNO kalau orang diatas itu adalah Nik Aziz ataupun Anwar Ibrahim? dan juga bagaimana kalau Najib itu adalah Presiden PAS??
 apakah yang akan mereka tulis dalam blog mereka? 
  •  Najib nak Jual Malaysia kat Pope
  • Najib agent kepada Kristian
  • Najib nak jual bangsa Melayu
  • Najib ni dah murtad
  • Najib nak bina negara kristian
  • Najib nak tukar agama rasmi ke kristian

getahskrab@ saya boleh terima Najib untuk melawat pope dan menjalinkan kerjasama itu sebagai kelangsungan hidup untuk bekerjasama, tapi apa sebab bila Nik Aziz, Khalid Samad buat benda yyang sama , mereka nak hina dan caci? kalau pemimpin dorang, kenapa pulak dorang ni nak senyap??

sepatutnya blogger umno sekarang dah buat isu Najib masuk gereja macam blogger umno  FITNAH pasal Nik Aziz dulu!!tapi diam je..ha ha ha...masuk dalam selimut ke??

sumber : amenoworld
sebenarnya aku salute betol la dengan blogger ameno world...dia memang bernas!! sama-sama berjuang!


klik iklan dibawah ini yea :)

7 comments:

  1. hahahahaha.... mana supporter UMNO?

    ReplyDelete
  2. arrayah.info - Apa Perlunya Mohd Najib Bertemu Pope (Ketua Agama Kristian)?

    ReplyDelete
  3. buat pe dia jumpa Pope tue ? dah takde keje laen dah kowt..

    ReplyDelete
  4. aq x sokong mn2 parti pun tpi sblm korang berlaga kt cni lbh baik aq share dgn korang hukum ni
    http://soaljawab.jais.gov.my/index.php?option=com_content&task=view&id=291&Itemid=91
    ingt dunia kita ni dh x lme kiamat, n tnda2nya fitnah berleluasa

    ReplyDelete
  5. anep : tu bukan fitnah...tu kami terima beliau pergi atas dasar kerjasama...pandai baca ke tak?

    ReplyDelete
  6. Raja Malaysia punyalah mengumpulkan ulama'2x seluruh dunia untuk berbicara & sebagainya.. tetapi najib?? -ntah apewlah motifnya.. sedih3x..

    ReplyDelete
  7. @anep ..haha nak nangis dah kena ayat power dari admin ..~
    Najib ini kenapa Pope Dia pergi jumpa ..
    Kenape tidak jumpa dengan habib ?
    Islam itu sendiri mempunyai ramai ulama tersohor ..~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!