email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Tuesday 19 July 2011

Umno perak bawah pimpinan Dr Zambry akan tumbang

Dua tahun selepas BN merampas Perak secara paksa dari kerajaan sah Pakatan Rakyat, kerajaan yang diketuai Menteri Besar Dr Zambry Abdul Kadir bukan sahaja tidak berjaya mentadbir negeri  dengan baik Umno Perak pula dilanda krisis persaingan pengaruh sesama sendiri.

Demikian didedahkan oleh Penolong Setiausaha Dewan Pemuda PAS Negeri Perak Safarizal Salleh.  Menurutnya, pergelutan dalaman Umno Perak semangkin parah berikutan kegagalan  Dr Zambry Abdul Kadir mengawal serta bertindak matang di dalam memastikan pengurusan Umno Perak stabil.

“Konsep parti menguasai kerajaan tidak berlaku di dalam Umno Perak sebagaimana didedahkan oleh sumber-sumber yang rapat dengan Umno negeri itu.

“Akibat kesombongan dan sikap bongkak Datuk Seri Zambry terhadap Ketua Umno Bahagian yang hanya diberikan kedudukan sebagai Ahli Majlis Kerajaan Tempatan (PBT), menyebabkan mereka hilang keyakinan terhadap kepimpinan beliau. Malah semasa kehadiran Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin di Utara Perak baru-baru ini, Ketua Umno Bahagian yang menaiki bas bersama Tan Sri Muhyiddin meluahkan perasaan tidak puas hati mereka.selanjutnya di suarapakatandaily, [klik sini]
 ______________________________________________________________________________
Itulah akibatnya apabila kita terus sombong dan menindas orang lain. Sikap sombong dan bongkak tersebut terus menjadi budaya dalam UMNO sperti maki hamun dan sebagainya!





akibat kerakusan kuasa, ketamakan kuasa! mereka menjadikan DAP sebagai tempat untuk mereka maki makian!! Dimana suara Siti Nur Haliza yang nyanyikan lagu Budaya Bahsa Budaya Kita!  
APAKAH INI CONTOH TAULADAN ORANG UMNO DALAM MEMPERKAYAKAN BUDI BAHaSA BUDAYA KITA??  


getahskrab@ kepimpinan Ir Nizar yang berwibawa masih lagi menjadi bualan Rakyat di Negeri Perak!


klik iklan anda disini :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!