email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Friday 22 July 2011

sindiket Pelacuran dikalangan parti Barisan Nasional


Kini tak perlu hairan kenapa masalah pelacuran tidak pernah dapat diselesaikan di negara Islam Malaysia…..Malahan, tahun demi tahun, gejala ini semakin berkembang pesat. Tidak cukup dengan pelacur-pelacur warga asing yang bebas keluar masuk negara ini, pelacur di kalangan wanita-wanita Melayu Islam turut bertambah dengan hebatnya.
Jawapannya, kegiatan pelacuran selama ini dilindungi oleh kuasa politik parti pemerintah khususnya UMNO dan MCA. Bukan saja industri pelacuran ini dilindungi kerana mendatangkan keuntungan yang besar, malahan pelacuran juga dikongsi bersama parti-parti ini untuk keseronokan nafsu mereka bersama.
Saksikan sendiri penemuan kami (anda boleh verify sendiri dengan melawati website di bawah):
(website ni hanya boleh diakses dengan DNS yg berlainan drpd DNS standard TMNET kerana telah diblock oleh TMNET) – Klik untuk besarkan gambar

Hasil penyamaran SPY kami berjaya memperolehi maklumat-maklumat berikut daripada supplier pelacur berkenaan:
Dan kami sempat memancing supplier pelacur berbangsa Melayu ini di saat-saat akhir….lalu diberikan nombor telefon bimbitnya. Nanti kita check identiti pemilik no telefon ini!!!
Semakan no akaun CIMB melalui CIMBclicks.com, kami memperolehi nama sebenar pemilik akaun yang dimiliki oleh bapa ayam yang membekalkan pelacur-pelacur berbangsa Melayu:
Siapakah lelaki bernama Noorlizan Mansor? Pemuda UMNO sila jawab. Inilah manusia yang beragama Islam, berbangsa Melayu tetapi tergamak memperdagangkan wanita-wanita Melayu untuk diratah oleh lelaki-lelaki bangsat tak kira apa bangsa pun……dari kalangan UMNO dan MCA!!! Bulan Ramadhan tak berapa lama saja lagi, tetapi aktiviti maksiat mereka ini terus berjalan seperti biasa.
source : sukarela

klik iklan anda dibawah :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!