email me :

email me : getahskrab@gmail.com

click la disini!!

Sunday 17 July 2011

Umno semakin goyah : Ezam gelar Anwar penderhaka!

Utusan Malaysia online pada 16July : Bekas Angkatan Muda Keadilan, senator Mohd. Ezam Mohd Noor berkata sejarah akan menghukum penderhaka seperti Anwar yang akan membuat apa saja untuk terus berkuasa setelah kegagalannya dan ingin menutup kesalahannya. Beliau juga berkata, kita akan tetap utuh dan rakyat tetap setia dengan kepimpinan sedia ada sekarang. baca selanjutnya, [klik disini]

Persoalan yang menjadi tanda tanya rakyat : betul ke apa yang dikatakan oleh saudara Ezam itu tersebut? ini kerana 9JULY baru-baru ini telah menjadi bukti rakyat semakin hilang kepercayaan terhadap kerajaan sedia ada sekarang sehingga menuntut rakyat malaysia yang berada seluruh dunia mengadakan demonstrasi terhadap politik kotor di Malaysia [click here]

Rakyat juga percaya dengan kewibawaan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang lebih layak untuk menjadi PM kerana kesabaran beliau, kematangan beliau dalam menjana ekonomi Malaysia begitu memberangsangkan[click here]. Rakyat tidak akan lupa jasa DSAI semasa beliau menjadi menteri kewangan dulu walupun sejarah umno cuba menutup jasa yang DSAI berikan dengan memfitnah beliau sebagai peliwat.

getahskrab@ serta rakyat juga percaya bahawa apa yang diberikan oleh ezam itu merupakan satu petunjuk bahawa kerajaan sedia ada sekarang semakin goyah selepas peristiwa 9july baru-baru ini. Ini juga menunjukkan media sekarang yang berat sebelah, hanya keburukan parti lain saja yang mereka tunjuk tetapi keburukan mereka sendiri tidak pula mereka tunjuk sedangkan PKR, PAS serta DAP juga merupakan komponen parti yang sah BERDAFTAR! Ini juga membuatkan rakyat sedar dan bangun untuk berjuang menuntut hak rakyat.

getahskrab@ adakah mereka akan menjadi telus dalam meyebarkan malumat kepada rakyat ??

klik iklan dibawah ini untuk membantu saya :

2 comments:

  1. umno makin tenat..haha

    ReplyDelete
  2. kagum dengan semangat dan ketabahan DSAI menghadapi fitnah di dunia ini. Saya sendiri rasa x dpt nak ikut tahap ketabahan DSAI dan keluarga. Teruskan perjuanganmu DSAI. Kita tahu, anda pemimpin yang sangat memahami kesusahan rakyat berbanding pemimpin BN skg.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

network!

TOP 10 !

jom la ikut saya!